پکیج دیواری لورچ مدل هیرو

پکیج دیواری لورچ مدل هیرو

پکیج دیواری لورچ مدل هیرو فقط در ظرفیت 24000 وات تولید می شود. مدل هیرو از سری تولیدات بسیار پر فروش و محبوب پکیج های دیواری لورچ می باشد.

این مدل پکیج دیواری به علت قیمت بسیار مناسب و رقابتی خود به نسبت کیفیت ارائه شده به جایگاه ویژه ای در بین رقبا دست یافته است. پکیج دیواری مدل هیرو با راندمان بالای 93% دارای دو مبدل حرارتی (مبدل اولیه و مبدل ثانویه) می باشد.همچنین وجود یک منبع انبساط عمودی 6 لیتری سبب میشود تا نوسان دمای آب گرم در سیستم به صفر برسد.

این مدل پکیج دارای فن با کیفیت و قوی میباشد که در صورت نصب پکیج در تراس یا خارج از واحد بدون نیاز به دوکش فن دار نصب گردد. پکیج دیواری لورچ مدل هیرو دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش لورچ می باشد.

پکیج لورچ مدل هیرو ۲۴۰۰۰ یکی از پکیج های موفق بازار ایران است. این پکیج مجهز به فن قدرتمند مکش هوای تازه و سیستم تهویه قوی برای انتقال هوای احتراق با امکان سوئیچ هشدار انسداد است. این پکیج با طراحی عالی و استفاده از قطعات درجه یک نیاز هر خانواده ایرانی را به یک پکیج مطمئن و کارآمد بر طرف می سازد.

پکیج لورچ مدل هیرو ۲۴۰۰۰ که یک پکیج دیواری محسوب می شود از گاز شهری استفاده می کند و فن خروجی و تخلیه دود حاصل از احتراق دارد. این پکیج از ۲ مبدل استفاده می کند تا آبگرم و گرمایش را تامین کند. به این پکیج های دو مبدل مونو ترمیک نیز می گویند.

پکیج لورچ یکی از محبوب ترین برندهای حال حاضر در بازار ایران می باشد.

ویژگی های پکیج لورچ مدل هیرو:

  • راندمان بالای 93%
  • 2 سال گارانتی
  • دارای دو مبدل
  • فن دار

با توجه به کیفیت محصولات تولیدی لورچ در ایران خیلی زود این برند یکی از بهترین برندهای تولید پکیج شوفاژ دیواری شد. امروزه شما برای مصرف بهینه و بسیاری از مزایای دیگر از پکیج ها به جای دیگر دستگاه های گرمایش و تامین آب گرم استفاده می کنید.

پس چه بسا که پکیجی که خریداری می کنید باید نیازهای خانه و محیط شما را فراهم کند و بتواند در همه ی فصول و با توجه به منطقه زندگی شما کارساز باشد. قیمت پکیج لورچ مدل هیرو ۲۴۰۰۰ طبق آنچه که خود شرکت لورج اعلام کرده است به فروش می رسد. اگر شما خانه ای تا متراژ ۱۳۵ متر دارید می توانید این پکیج را خریداری کنید. شما با خرید پکیج لورچ از ۲ سال گارانتی اصل شرکت نیز بهره مند می شوید.

این پکیج کم صدا را می توانید در بالکن نیز نصب کنید. این پکیج لورچ دارای استانداردها و ویژگی های بارز بهترین پکیج های بازار است. با راندمان بالای ۹۳.۵%، دو مبدل و فن می تواند کارکرد بهینه ای برای محیط شما به ارمغان بیاورد.

پیام بگذارید

در خبرنامه سایت ما عضو شوید

برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها ، تبلیغات و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ثبت نام کنید.
نه ممنون
X