پمپ اسید شویی گرمسار

پمپ اسید شویی گرمسار

به‌ طور کلی قبل از راه‌اندازی شوفاژها، رسوب‌گیری، هواگیری و اسیدشویی پکیج‌ها یکی از اقدامات ضروری و مهمی است که حتماً باید انجام شود؛ زیرا عدم رسوب‌گیری پکیج باعث افت فشار آب گرم و زمان‌بر شدن تولید آب گرم مصرفی می‌شود. پمپ اسیدشویی گرمسار یکی از بهترین محصولاتی است که جرم‌گیری پکیج را برای شما انجام می‌دهد. قیمت پمپ اسید شویی گرمسار به عوامل مختلفی همچون قیمت مواد اولیۀ ساخت آن، برند تولیدکننده، شرایط اقتصادی و… بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید پمپ اسید شویی گرمسار اینجا را کلیک نید.

اسید شویی پکیج گرمسار چیست؟

در ایران آب املاح و سختی زیادی دارد و این رسوبات در آبگرمکن‌ها و پکیج‌ها تجمع می‌کند و مشکلاتی از قبیل گرم نشدن آب و غیره را به وجود می‌آورد. در این صورت لوازم گرمایشی شما نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می‌کند. شما می‌توانید برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی، پکیج خود را با استفاده از اسیدشویی پکیج گرمسار شست‌وشو دهید و از عملکرد صحیح پکیج خود لذت ببرید.

اگر شما رسوب‌گیری پکیج خود را به تعویق اندازید، باعث می‌شود راندمان پکیج پایین بیاید و انرژی زیادی مصرف شود. پس در نتیجه شما هر چند وقت یک بار باید رسوب‌گیری پکیج خود را با بهترین پمپ اسیدشویی پکیج گرمسار انجام دهید تا خسارات بیشتری به پکیج شما وارد نشود.

پمپ اسید شویی گرمسار (wash pump) یا پمپ‌های رسوب‌زدایی، جزء ابزارهایی هستند که برای شست‌وشوی مبدل‌های حرارتی پکیج‌ها و آبگرمکن‌ها، شست‌وشوی مدارهای گوناگون در تأسیسات از آن استفاده می‌شود. جرم‌گیر گرمسار برای رفع گرفتگی ناشی از رسوب لوله‌های آب رادیاتور و آب گرم مصرفی استفاده می‌گردد.

ویژگی‌های پمپ جرم‌گیری پکیج گرمسار:

از جمله ویژگی‌های پمپ جرم‌گیر می‌توان به رسوب‌زدایی فوری، کارکرد آسان و سریع، امنیت و کارایی بالا، نگهداری راحت اشاره کرد. دستگاه اسیدشویی گرمسار با مواد 100 درصد مقاوم در برابر اسید ساخته شده و قسمت‌های مختلف این پمپ قابلیت جدا شدن دارد.

برای افزایش کارایی و رسوب‌زدایی بهتر، دستگاه به یک شیر سه‌راهی مجهز ‌است. استفاده از پمپ‌های جرم‌گیر به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی بتوانید پکیج خود را رسوب‌زدایی کنید.

ویژگی‌های این محصول:

  • دارای کلید دیجیتال تایمر دار
  • دارای چپگرد و راستگرد
  • تمام ضد خوردگی اسید
  • مناسب بودن قیمت پمپ اسیدشویی گرمسار
  • دارای پمپ نیم اسب الکتروژن

فواید رسوب زدایی پکیج گرمسار:

  • از خرابی و تعمیر قطعات پکیج جلوگیری می‌کند.
  • باعث بهتر شدن فشار آب و افزایش گرمای بیشتر آب می‌شود.
  • عملکرد صحیح دستگاه را بهبود می‌بخشد.
  • رسوب‌زدایی باعث افزایش راندمان دستگاه می‌شود.

پیام بگذارید

در خبرنامه سایت ما عضو شوید

برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها ، تبلیغات و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ثبت نام کنید.
نه ممنون
X