فروش محصولات لورچ با تخفیف ویژه

فروش محصولات لورچ با تخفیف ویژه

فروش محصولات لورچ با تخفیف ویژه توسط محب آریا

تحویل در تهران و کرج

برای افراد فعال کد خدماتی دریافت خواهد شد.

 

معرفی پکیج لورچ مدل آدنا:

پکیج دیواری لورچ مدل آدنا در ظرفیت های 24000، 28000 و 32000  وات تولید می شوند. کلیه ظرفیت های پکیج دیواری آدنا دارای دو مبدل حرارتی میباشند. مدل آدنا دارای صفحه نمایش دیجیتالی بزرگتر نسبت به سایر مدل ها بوده که مجهز به سیستم عیب یاب خودکار نیز میباشد. منبع انبساط در ظرفیت 24000 یک عدد 6 لیتری و در ظرفیت های 28 و 32 هزار دو عدد منبع انبساط 6 لیتری (مجموعا 12 لیتر) که بصورت عمودی در کناره های پکیج نصب می شوند.

قیمت پکیج لورچ آدنا 24: تماس بگیرید

معرفی پکیج لورچ مدل هرما:

پکیج دیواری لورچ مدل هرما 24 با طراحی بلوک هیدرولیکی جدید، دارای گرید انرژی B است. دارای نمایشگر دیجیتالی، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند و همینطور مجهز به سنسور ایمنی تخلیه محصولات احتراق و فن دار است. فن موجود در آن جهت تخلیه محصولات احتراق و تامین هوای مورد نیاز برای احتراق می باشد،حتی این قابلیت را دارد که بتوان برای کارکرد فن تخلیه، زمان مشخص تنظیم نمود.

قیمت پکیج لورچ مدل هرما 24: تماس بگیرید

معرفی پکیج لورچ مدل هیرو:

پکیج دیواری لورچ مدل هیرو فقط در ظرفیت 24000 وات تولید می شود. مدل هیرو از سری تولیدات بسیار پر فروش و محبوب پکیج های دیواری لورچ می باشد.

این مدل پکیج دیواری به علت قیمت بسیار مناسب و رقابتی خود به نسبت کیفیت ارائه شده به جایگاه ویژه ای در بین رقبا دست یافته است. پکیج دیواری مدل هیرو با راندمان بالای 93% دارای دو مبدل حرارتی (مبدل اولیه و مبدل ثانویه) می باشد.همچنین وجود یک منبع انبساط عمودی 6 لیتری سبب میشود تا نوسان دمای آب گرم در سیستم به صفر برسد.

قیمت پکیج لورچ مدل هیرو 24: تماس بگیرید

معرفی رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده:

خط تولید تمام اتوماتیک رادیاتور فولادی پنلی لورچ از کشور ایتالیا مجهز شده است و قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد. رادیاتور های پنلی لورچ با حداکثر راندمان و کیفیت می شوند. امکان تولید رادیاتور در طول و ارتفاع های مختلف بصورت سفارشی (ارتفاع 30 و 60) دارای کیفیت رنگ عالی با پوشش منحصر بفرد نانو و رنگ سفید براق با چسبندگی بالا منحصر به کارخانه لورچ می باشد.

قیمت متری پربازده: تماس بگیرید

معرفی رادیاتور پنلی لورچ مدل افروز:

رادیاتور پانلی لورچ مدل افروز با ورق فولادی 1.2 میلیمتر با گرید DC01 مطابق با استاندارد EN10130 و EN10131 و ارتفاع 55 سانتیمتر در خط تولید تمام اتوماتیک و جوشکاری یکنواخت و بدون عیب تولید می شوند. در ساخت رادیاتورهای پانلی مدل افروز از دو کانوکتور با ارتفاع 40 سانتیمتر استفاده می شود. رادیاتور پانلی سری افروز در طول های 60، 80، 100، 120، 140 و 160 سانتیمتر با راندمان و حرارت دهی بالا در بسته بندی سبز رنگ به بازار عرضه می گردد.

قیمت متری افروز: تماس بگیرید

برای خرید محصول مورد نظر با ما تماس بگیرید.

پیام بگذارید

در خبرنامه سایت ما عضو شوید

برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها ، تبلیغات و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ثبت نام کنید.
نه ممنون
X